Forside Aktuelt Barne- og ungdomsfysioterapeut

Barne- og ungdomsfysioterapeut

Oppdatert: 09.04.24

Barne- og ungdomsfysioterapeut øker sitt tilbud i Våler kommune.

Hans-Ove Sørensen Vinje jobber som barne- og ungdomsfysioterapeut i Våler.

Han er utdannet fysioterapeut på Høyskolen i Oslo og var ferdig i 2010. Han har etter utdannelsen jobbet 7 år på Manuellterapiklinikken/Kromi Helse i Fredrikstad, der han jobbet i stor grad med barn og unge med muskel og skjelettplager, rygg og nakkeplager, akutte skader og med gruppetrening for barn.

Han har også jobbet tre år i Halden Kommune med barn og unge med ulike medfødte diagnoser.

Fysio hjemmeside

Barne- og ungdsomsfysioterapeut Hans-Ove Sørensen Vinje

Siden 2020 har Hans-Ove jobbet som barne og ungdomfysioterapeut i Våler. Han er ute på skoler, barnehager og på hjemmebesøk. Noen ettermiddager jobber han på klinikk med muskel- og skjelettplager, idrettsskader, akutte skader og ulike smertetilstander.

Siden 2020 har han også jobbet på et fysikalsk institutt, Sørhalden Fysioterapi i Halden, der han har fulgt både barn og voksne.

Etter påske vil Hans-Ove øke sin kapasitet med to dager i uken i Våler kommune og får mulighet til å ta imot flere til behandling.

VÅLER BARNEFYSIOTERAPI (NY FANE)