Til toppen
Innholdsfortegnelse:
Stab HR og administrasjon
Stab HR og administrasjon har mange ulike oppgaver og forvaltningsområder i Våler kommune
Stabens viktigste ansvarsområder
- Sak/arkiv, åpning av post og kommunens epostmottak, journalføring og arkivering, rydding av arkivmateriale til bortsettingsarkiv, innsynshenvendelser
- Lønn og tariff, lokal lønnspolitikk / seniorpolitikk, lønnsforhandlinger, godtgjørelser
- Lov og avtaleverk innenfor personalforvaltning
- Fraværsadministrasjon (registrering og refusjoner)
- Arbeidstidsordninger, turnus, rådgivning på pensjonsområdet, omstilling, endringsarbeid, permisjonsreglement
- Personalsaker, HMS, arbeidspolitikk
- Inkluderende arbeidsliv, attføring, opplæring og kompetanseutvikling,
- Rekruttering og tilsettinger, lærlingeordningen, praksisplasser
- Sentralbord
- Politisk møtesekretariat
- Kommunetv
- Kommunestyre- og fylkestingsvalg / Stortings- og sametingsvalg
- Skjenke-, salg- og serveringsbevillinger
- NRK TV-aksjonen
Lokalisering
Staben er lokalisert i 1. etasje på Herredshuset.

Leder
HR og administrasjon Ann Kristin Knudsen
Leder
Stab HR og administrasjon har personalsjef Ann-Kristin Knudsen som leder.
Ønsker du å ta kontakt kan du gjøre det til:
Trine Ullestad Rosnæs
hr-rådgiver
Anne Laila Kirkeng
arkivfaglig ansvarlig
Bjørn Stian Berglund Eldor
arkivar
Rita Larsen
sekretær
Johanne Marie Olsen
fagarbeider
Elin S. Johansen
sekretær
Unni Sandem
konsulent
Ida Kristine Strømme
konsulent
Gry Hege Strand
sekretær
Susann Toverød
politisk sekretær
