Til toppen

Innholdsfortegnelse:

Forside Organisasjon Stab HR og administrasjon

Stab HR og administrasjon

Stab HR og administrasjon har mange ulike oppgaver og forvaltningsområder i Våler kommune

Stabens viktigste ansvarsområder

  • Sak/arkiv, åpning av post og kommunens epostmottak, journalføring og arkivering, rydding av arkivmateriale til bortsettingsarkiv, innsynshenvendelser
  • Lønn og tariff, lokal lønnspolitikk / seniorpolitikk, lønnsforhandlinger, godtgjørelser
  • Lov og avtaleverk innenfor personalforvaltning
  • Fraværsadministrasjon (registrering og refusjoner)
  • Arbeidstidsordninger, turnus, rådgivning på pensjonsområdet, omstilling, endringsarbeid, permisjonsreglement
  • Personalsaker, HMS, arbeidspolitikk
  • Inkluderende arbeidsliv, attføring, opplæring og kompetanseutvikling,
  • Rekruttering og tilsettinger, lærlingeordningen, praksisplasser
  • Sentralbord
  • Politisk møtesekretariat
  • Kommunetv
  • Kommunestyre- og fylkestingsvalg / Stortings- og sametingsvalg
  • Skjenke-, salg- og serveringsbevillinger
  • NRK TV-aksjonen

Lokalisering

Staben er lokalisert i 1. etasje på Herredshuset.

Bilde av Ann Kristin Knudsen

Leder
HR og administrasjon Ann Kristin Knudsen

Leder

Stab HR og administrasjon har personalsjef Ann-Kristin Knudsen som leder.
Ønsker du å ta kontakt kan du gjøre det til:

E-POST: POSTMOTTAK@VALER.KOMMUNE.NO
TELEFON: SENTRALBORDET 69 28 91 00

Trine Ullestad Rosnæs
hr-rådgiver

Anne Laila Kirkeng
arkivfaglig ansvarlig

Bjørn Stian Berglund Eldor
arkivar

Rita Larsen
sekretær

Johanne Marie Olsen
fagarbeider

Elin S. Johansen
sekretær

Unni Sandem
konsulent

Ida Kristine Strømme
konsulent

Gry Hege Strand
sekretær

Susann Toverød
politisk sekretær

Kontor bilde pixabay