Forside Aktuelt Telenor moderniserer mobilnettet

Telenor moderniserer mobilnettet

Oppdatert: 30.01.23

Telenor oppgraderer mobilnettet slik at flere får tilgang til 5G og enda bedre kapasitet på 4G. Oppgraderingen skjer ved at basestasjonene oppgraderes.

Vårt område oppgraderes

I området denne basestasjonen dekker, vil det under oppgraderingen være lavere kapasitet og i perioder ingen dekning. Dette gjelder kun i områder der en ikke har overlappende dekning fra en annen basestasjon.

Det planlegges nå arbeid på en basestasjon i vårt område med oppstart 25.01.2023 kl 08:00 og er forventet ferdig08.02.2023 kl 18:00. Arbeidet har referansenummer: 37318076.

Kartutsnitt telenor

Kartutsnitt av området som vil kunne oppleve periodevis redusert kvalitet eller manglende dekning i forbindelse med arbeidet.

Hvilke adresser blir berørt?

LISTE OVER HVILKE ADRESSER SOM BLIR BERØRT AV OPPGRADERINGEN TIL TELENOR (PDF)

Telenor varsler kunder som har tjenestene trådløst bredbånd og abonnement på mobil direkte dersom de forventer at noen av disse mister dekning på registrert adresse.

For mer informasjon om dekning og utbygging fra Telenor:

INFORMASJON OM DEKNING OG UTBYGGING FRA TELENOR