Forside Aktuelt Lørdag 4. desember treffer du Krisesenteret for Moss, Råde og Våler på Kommunetorget i Moss

Oppdatert: 05.12.21

Hva gjør du om du eller noen du kjenner, er utsatt for vold eller overgrep? Vi ønsker å høre din mening!

Vi jobber for tiden med å revidere handlingsplanen "Vold i nære relasjoner" for Moss, Råde og Våler og ønsker din tilbakemelding om hva som er viktig å ha med i en slik plan.

Vi ønsker at du svarer på noen få spørsmål i en spørreundersøkelse enten gjennom å følge lenken eller QR-koden:

SPØRREUNDERSØKELSE OG TILBAKEMELDING OM VOLD I NÆRE RELASJONER
Frame 002

Vi er her for deg!

Krisesenteret er til for innbyggere i Moss, Råde og Våler og tilbyr dagsamtaler, botilbud, tilbud til voldsutsatte kvinner og menn, tilbud til barn, foreldreveiledning, telefonveiledning, gratis advokathjelp, samtalegrupper og nettverkstreff.

Vi har tilbud til kvinner, barn og menn.

Kommunetorget lørdag 4. desember

Lørdag 4. desember treffer du ansatte fra Krisesenteret på Kommunetorget/Bylab i Dronningensgate 15, Moss, fra kl. 10.00 til 14.00.

Vi er på Kommunetorget for å gi informasjon, og ta en prat med dere som kommer innom.

For mer informasjon se utenvold.no

UTENVOLD.NO

Døgnåpen telefon til krisesenteret i Moss er:

TryggEst – vern av risikoutsatt og sårbare voksne

Våre ansatte vil også gi informasjon om prosjektet TrygEst.no, som er vern av risikoutsatte og sårbare voksne som kan være utsatt for vold fra nære relasjoner eller andre i omgivelsene.

Se tryggest.no:

TRYGGEST.NO

Vi håper at mange vil ta turen innom for en prat lørdag 4. desember mellom kl. 10.00 til 14.00.

Sees på Kommunetorget i Moss!