Forside Aktuelt Kurs i etablering av bedrift og markedsføring

Kurs i etablering av bedrift og markedsføring

Oppdatert: 21.02.23

Mosseregionens næringsutvikling (MNU) og etableringstjenesten har satt opp to kurs i mars: Grunnkurs i etablering og Kurs i markedsføring.

16. mars: Grunnkurs i etablering

Grunnkurs i etablering retter seg mot personer som har, eller som vurderer å etablere egen bedrift. Her får du en innføring i de viktigste temaene om oppstartsprosessen og en introduksjon i hvordan du skal sette opp et verdiforslag og utvikle en egen forretningsmodell og hvordan du kan teste din idé i markedet. I tillegg så får du en innføring i formaliteter som valg av selskapsform, og viktige regler rundt skatter og avgifter.

MER OM KURS I ETABLERING OG PÅMELDING PÅ MNU.NO (ÅPNES I NY FANE)

17. Mars: Kurs i markedsføring

Kurs i markedsføring gir en innføring i viktige prinsipper for god kommunikasjon og markedsføring på nett og i sosiale medier. Vi tar for oss plattformer som nettsider, Facebook, Instagram, Snapchat og TikTok og hvordan du bør gå frem for å markedsføre din bedrift i de ulike kanalene.

MER OM KURS I MARKEDSFØRING OG PÅMELDING PÅ MNU.NO (ÅPNES I NY FANE)