Forside Aktuelt E-torg og portalen Min Eiendom for Våler kommune

E-torg og portalen Min Eiendom for Våler kommune

Oppdatert: 05.08.20

Kommunen lanserer nå e-torg for bestilling av eiendomsmeglerpakker og kartprodukter! I tillegg kan innbyggerne benytte seg av portalen Min Eiendom for info knyttet til sin eiendom.

Her finner du lenke til kommunens e-torg. På e-torget kan du opprette en bruker og bestille de produktene du trenger:

- Situasjonskartpakke

- Naboliste

- Eiendomsmeglerpakker

Det er også mulig å bestille digitale kartdata i forskjellige formater.

Situasjonskart og nabolister til bruk i byggesaker skal nå bestilles via denne nettsiden, og det er ikke lenger nødvendig å sende en bestilling til kommunen.

Skal du bygge hus? Da kan e-torg hjelpe deg med å visualisere området, sjekke grunnforholdene, sende nabovarsel og byggesøknad. Raskt og enkelt.

Er du arkitekt eller ingeniør? Da kan du skaffe grunnlagsdata i både 2D og 3D for bruk i prosjektering og planlegging. Du finner også områdeanalyse og datagrunnlag for ROS-analyser og konsekvensutredninger, for å nevne noe.

Interessert i informasjon tilknyttet din eiendom? Da kan du logge deg på gjennom portalen Min Eiendom med BankID og finner all relevant informasjon knyttet til din(e) eiendom(mer).

VÅLER E-TORG