Forside Aktuelt Stolpejakten i Våler

Stolpejakten i Våler

Oppdatert: 01.10.21

Stolpejakten i Våler har fått en veldig god start! og vi har nå 725 registrerte stolpejegere som har funnet stolper i Våler.

27 personer har allerede funnet de 86 stolpene i Våler.

Nå kommer det fine sommerværet og det gir en god mulighet til å utforske nærmiljøet i kommunen med litt stolpejakt. Skogen er nå på sitt vakreste i alle mulig grønnfarger og fuglekvitter.

Generell informasjon

OK Moss arrangerer stolpejakt i samarbeid med Våler Frivilligsentral.

Vi har satt ut 86 stolper i kommunen. Stolpene befinner seg i både boligfelt og i skogen. Stolpene finner man her: Våk, Augerød, Texnes, Røed, Våler Varde, Folkestad, Kirkebygden.

Stolpene har forskjellig vanskelighetsgrader. Grønn er lett og rullestolvennlig. Blå er også lett, men kan være litt mer ulendt. Rød er vanskeligere og sort er vanskeligst.

Hvordan man rent praktisk deltar i stolpejakten finner du på våre hjemmesider på Facebook: stolpejakten i Våler. Her kommer det også nyhetsoppdateringer.

STOLPEJAKTEN I VÅLER PÅ FACEBOOK
STOLPEJAKTEN.NO