Forside Aktuelt Kommunestyret bevilget midler til byggingen av ny gymsal på Svinndal skole

Kommunestyret bevilget midler til byggingen av ny gymsal på Svinndal skole

Oppdatert: 19.06.20

Kommunestyret bevilget i et ekstraordinært møte 18. juni midler til byggingen av ny gymsal på Svinndal skole.

Anbudsrunden er over, og 8 svært kompetente selskaper leverte inn gode anbud. Etter nærmere gjennomgang, kontroll og evaluering av anbudene har vi kommet frem til at det er Peab AS som har levert det mest fordelaktige tilbudet. Det er således sendt en innstilling på anbefalt valg av Peab AS til generalentreprenør på prosjektet, som nå er behandlet av Våler kommune og bekreftet med valg av entreprenør iht. innstilling. Det er innkalt til kontraktsavklaringsmøte mandag 22. juni.

For nærmere informasjon om prosjektet kan kommunalsjef Bent Melleby kontaktes på epost bent.melleby@valer-of.kommune.no.